FAQ hos NorthOrganic | Få svar på dine spørgsmål her >>

FAQ

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

I bunden af vores hjemmeside kan du se de forskellige betalingsmuligheder. De er:

Dankort
VISA
Mastercard
MobilePay
Forbrugsforeningen

Er min betaling er gået igennem?

Kontakt kundeservice, så vi kan hjælpe dig med at finde ud af det.

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her - gå til kontakt.

Hvilke former for levering tilbyder i?

Vi benytter PostNord: Home, Pakkeshop og Erhvervslevering.

Du kan få tilsendt din pakke til pakkeshop - eller til privatadresse. Fri fragt fra 500 DKK til pakkeshop.

Har i gratis fragt?

Ja, når du bestiller for 500 DKK eller derover får du gratis fragt på levering til pakkeshop. 

Gælder ikke hjemmelevering eller erhvervslevering.

Hvor er mit Track & Trace nummer?

Når vi har pakket og sendt din ordre, modtager du en mail med dit Track & Trace nummer, hvor du kan følge din pakke.

Hvorfor virker mit Track & Trace nummer ikke?

Dit Track & Trace nummer virker oftest først efter kl. 16.00 på dagen hvor du har modtaget linket. 

Prøv at tjekke den igen lidt senere – og virker den stadig ikke dagen efter, så kontakt kundeservice. 

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her - gå til kontakt.

Hvor er min pakke?

Du kan bruge det Track & Trace nummer, som du har modtaget i e-mailen med din ordre-afsendelse til at spore og følge din pakkes vej fra os til dig.

Kan jeg få sendt til udlandet?

Ja, vi sender til en lang række lande, som hele tiden udvides. Du kan se og vælge fra listen, når du er i bestillingsforløbet og skal vælge adresse/levering. Er dit land ikke på listen, kan du kontakte kundeservice for at høre om muligheden for at få åbnet op for dit land.

Kan jeg afhente min ordre på jeres lager?

Nej. Vi tilbyder ikke afhentning af pakker fra vores lager.

Kan jeg ombytte min vare?

Du kan ikke omkostningsfrit lave en ombytning, da du selv betaler returfragten. 

Du skal sende din vare retur og lave en ny bestilling. Brug den vedlagte returseddel. Du vil få pengene retur for varen, når vi modtager din returnering. Bemærk, at du selv betaler returfragten til os.

Kan jeg ændre i min ordre?

Ja, indtil du har modtaget en mail fra os, hvor vi skriver, at vi har afsendt din ordre, kan du som udgangspunkt ændre i din ordre. Dog med forbehold for tidspunkt, ugedag, helligdage og travlhed.

Har du fået en e-mail om, at ordren er afsendt, kan vi ikke stoppe den, og du vil blive nødt til at returnere den, når du modtager den – og så lave en ny ordre.

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her – eller på northorganic.dk/kundeservice.

Har i mål på jeres tøj?

Ja på en stor andel af vores tøj har vi mål på de forskellige størrelser. Skriv til kundeservice for specifikke mål på en given vare. 

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her - gå til kontakt.

Kan jeg få oplyst produktionslandet?

Ja – Skriv til kundeservice, så kan vi finde oplysningerne til dig. 

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her - gå til kontakt.

Er der gratis retur?

Nej. 

Benytter du vores vedlagte returlabel trækkes der et returbeløb på 35 DKK fra det beløb som du skal have retur.

Er min returpakke ankommet?

Du vil modtage en e-mail, så snart vi har behandlet din returnering. Returneringer behandles i den rækkefølge, de modtages af vores returafdeling. Det tager normalt højst 5 arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor vi modtager din returnering. 

Hvornår kan jeg forvente mine penge retur?

Når vi modtager din returnering, vil du modtage en e-mail. 

Når du modtager en e-mail fra os, har vi startet refusionsprocessen. Bemærk dog, at det kan tage et par bankdage, før du kan se beløbet på din konto. 

Hvor du kan se beløbet, afhænger af hvilken betalingsmetode du har valgt.  

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Det er meget enkelt. Du benytter den vedlagte returseddel og returlabel.

1. Udfyld formularen ”RETURSEDDEL” som ligger i pakken – med ordrenummer og hvilke varer du returnerer.
2. Brug den vedhæftede returlabel – og forsegl pakken. Du kan også generere en ny returlabel her på northorganic.dk/returlabel.
3. Aflever din returpakke i nærmeste PostNord pakkeshop og husk at få en kvittering for pakken.

Når vi modtager din pakke med korrekt udfyldt returseddel, vil vi behandle din returnering og refundere dine penge.  

Bemærk: Vores returlabel koster et fast forsendelsesgebyr på 35 DKK, som vi modregner i det beløb, du er berettiget til at få refunderet. 

Er der et gebyr for at returnere varer?

Hvis du bruger vores returlabel, opkræver vi et fast forsendelsesgebyr på 35 DKK fra det beløb, du skal modtage refunderet. 

Kan jeg få en ny returlabel eller en ny returseddel?

Vi kan lave en ny returseddel til dig, hvis du kontakter kundeservice.

Du kan også oprette en returlabel her northorganic.dk/returlabel

Jeg har en klage, hvordan gør jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice. 

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her - gå til kontakt.

Fortrydelses- eller returret

Du har altid 365 dages returret. 

Varen kan pakkes ud og prøves. Undertøj skal prøves udenpå andet tøj.

Du skal bruge den vedlagte returseddel og returlabel.

Har du mistet returlabel, kan du generere en ny her: northorganic.dk/returlabel

Vi modregner et fast beløb på 35 DKK fra det beløb, du er berettiget til at få refunderet.

Læs mere om vores fortrydelsesret og returret i vores handelsbetingelser.

Returnering af multipacks og kampagne-tilbud

Har du købt en multipack, skal du returnere ALLE dele fra den multipack. Du kan for eksempel ikke kun returnere 2 underbukser ud af en 3-pack underbukser. Returnerer du kun dele af en multipack, er du ikke berettiget til at modtage dine penge retur, da produktet så vil være usælgeligt for os.

Returnerer du kun dele af et kampagne-tilbud, vil vi udregne beløbet du får retur, ud fra den nedsatte kampagne-pris.

Hvad gør jeg, hvis min vare går i stykker?

Tag kontakt til vores kundeservice.

Kontaktoplysninger og åbningstider i kundeservice finder du i bunden af siden her - gå til kontakt.

Hvilke åbningstider er der i kundeservice?

Mandag til torsdag: 09:00-15:00 
Fredag: 09:00-14:00

Hvordan tilmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?

Det gør du på northorganic.dk/nyhedsbrev.

Vores nyhedsbrev er meget populært, fordi vores VIIP kunder her får eksklusive tilbud – og oftest før alle andre. Det er også her, at du er først i køen til vilde kampagner som fx Black Friday og får først at vide, når vi afholder konkurrencer. Vi forkæler vores VIIP kunder på nyhedsbrevet så meget som vi kan.

Hvordan afmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?

I bunden af alle nyhedsmails du modtager fra os er der link til afmelding fra nyhedsbrevet. 

Kontaktmuligheder 

NorthOrganic

Bornholmsvej 1

7400 Herning

E-mail: kundeservice@northorganic.dk

Åbningstid for besvarelser: 

Mandag til torsdag: 09:00-15:00

Fredag: 09:00-14:00