Find vores e-mail til kundeservice her.
Du finder også hvordan du returnerer eller bytter din vare.
Se vores ofte stillede spørgsmål her:
Vi sidder klar til at assistere på e-mail.
Email:
kundeservice@northorganic.dk
På hverdage svarer vi typisk indenfor et par timer og maksimalt 24 timer på hverdage.
Åbningstid:
Mandag til torsdag: 09:00-15:00
Fredag: 09:00-14:00
Vi sender typisk samme dag du har bestilt, hvis det er en hverdag og inden kl. 14.00. Der kan dog være travle dage, hvor vi ikke når det inden.
Varen sendes med PostNord og vil typisk tage 1-2 dage at komme frem. Du modtager en e-mail, så snart vi har sendt din pakke.
Vi vil gerne gøre det så nemt for dig som muligt. Derfor har vi allerede vedlagt en returseddel i din pakke du modtog fra os.
Udfyld retursedlen og aflever den og dine varer i nærmeste pakkeshop.
Bemærk: Der er ikke gratis returfragt – vi trækker et fragtgebyr på 35 DKK fra refunderingen.
For at bytte en vare, skal du sende din købte vare tilbage. Når den er returneret, refunderer vi pengene. Du skal så lave en ny bestilling på den nye størrelse.
Du må selvfølgelig gerne lave bestillingen inden varen er sendt retur til os - men pengene refunderes først, når vi har modtaget din returnering.